1.FC Slovácko – FC Baník Ostrava 1:2 (21.8.2006)

Na tento výjezd se mimo jiné fanoušky z Havířova vydává i naše partička z indiánů.V 6 ti lidech si dáváme sraz v nádražní hospůdce.Stav jednoho človíčka,který se právě vrátil z Chorvatska napovídal že o zábavu bude postaráno :o) .To slibovala také flaštička Pražské vodky smějící se na stole:o)Když se už pomalu zvedáme že půjdeme na peron přichází jeden malej klučina do hospody se slovy,že vlak nepojede kvůli výluce či co…Nabereme tedy malé zásoby v bufetu a upalujem na autobus,který jel ve stejném čase jako vlak.Bus je celkem plný,ale všeci usedáme dopředu k řidičovi.Otevře se vodka a začíná kolovačka.V tu chvíli,ale začne první bitva dvou už bývalých kolegů z Fanatic Fans.A to sice proto ,že jeden z nich si koupil bagetu a druhý mu asi 4 x bagetu ukradl a vykusoval šunku :o) Došlo také na slovní urážky typu zkurvený žide atd:o) Cesta ubíhá pohodlně ,flaška vypitá a dojíždíme do Ostravy.Rychle se přemisťujeme na tramvaj a pak pochodujem směr Svinovské nádraží,ale ouha po cestě přichází další zajímavá příhoda.Dva se odpojují kvůli vykonání potřeby a nákupu rumu a my se ve čtyřech vydáváme zakoupit hot dogy.Cena 9,90 je opravdu lidová.Před námi stojí slečna v sukni,která se zničeho nic chytne jednoho z nás opře mu hlavu na rameno a tak nějak s ním cloumá.(asi se lapila na to Chorvatské sluníčko) :o) Dotyčný jen zírá a je v šoku.Slečna byla ZNAČNĚ posilněna takže to vypadá opravdu zajímavě.Když si koupí hot dog,dá pusu na líčko a tak nějak divně s nohama od sebe odpochoduje ( asi měla po šichtě) :o) .Prodavačka na nás nešetří a k vidění je pak i dvojtá přidávka chilli zdarma :o). Dojíme a jdem na nádraží.Tady se po dohodě přikoupí ještě jeden rum a jdeme do vlaku.Z hlavního nádraží pak vlakem přijíždí více lidí než bylo na Svinově.Useáme do kupéčka,kecá se a panuje pohodička.V jeden nestřežený moment pak vzniká oficiální přezdívka „nemluvně“ pro Stylora:o)Dojíždíme do Přerova přesedáme do jiného vlaku a uvelebujeme se již celkem posilněni alkoholem v dalším kupečku.Přisedají si dvě mladé krásné slečny jedoucí k babičce do Otrokovic a o otázky typu : „co tam“,“jste lesby“ nebo „mrdáte?“ tedy není nouze:o)Když vystoupí začne pak další bitva již zmiňovaných bývalých kolegů z Fanatic Fans.A to proto ,že jeden z nich sundává druhému ponožky DIESEL a vyhazuje je z okna :o) to pochopitelně nezůstáva bez odezvy a začne menší mela.Ta se stává osudnou pro mě ,protože jsem měl držet cigáro jednomu z nich,ale jelikož jako nekuřák a s touto svítící trubičkou neumím zacházet trošku jsem si propálil novou bundu :o)Během jízdy si zase další dva domlouvají šukačku na večer,ale jestli vyšla nebo ne doteď netuším:o)Přijíždíme do Uh.Hradiště kde čeká hafo kosmounautů a blbců s kamerama.Fízlové celou vlakovou posádku obklopují a vedou směr stadion.Přesto není problém se vytratit.Chvíli postáváme na náměstí a pak v sestavě 6 xHavířov , „brácha“jednoho našeho a jeden člen AC usedáme na terasce v nedaleké pizzerii.Pochopitelně jsme se zde přišli najíst na účet podniku,jenže to se pak nakonec ukázalo jako fakt omylný:-/ sedáme ke dvěma stolům a objednáváme pivka a šunkové pizzy.Ještě než dopapkáme sedá do pizzerky čtveřice fízlů,ale přesto trváme na původním plánu.Po vypití poslední kapky se tedy rozdělujeme a odcházíme.Jenže to zahlíží patrně servírka a volá na fízly.Ti chytají jednoho z nás ,který potom telefonicky kontaktuje ať mu doneseme,nějaké další love k zaplacení zbytku účtu.Pochopitelně žádné bonzování jmen se nekonalo.Jsme tak nějak rozděleni a ve třech si to kráčíme ke stadionu.Na ulici potkáváme nějakého feťáka a po šťourání do sluchátek a pár ranách se pokračuje v cestě.V jednom parčíku narážíme na cca 10 ti členou bandu fandů FCB ,kteří zde kopou a demontujou kolo.To vidí fízlové a chtějí nás sepsat,u nás se jim to pochopitelně nedaří a jdeme dál.V kase po nás chtějí vlezné za 100 kč tak tedy znechuceni platíme a jdeme dovnitř.Někdo pronese nějakou ty pyrotechniku a někdo zas ne.Sektor je již slušně zaplněn a my se vevnitř shledáváme se zbytkem našich.V tom,ale spatříme pár Trnaváků,kteří nás přijeli podpořit a mezi nimi světe div se byl náš známý z výjezdu do Příbora:o)))vesele jsme se přivítali a zavzpomínali na jeho kreace s „pochodní“ :o)dovezli si i stejnou flagu,který visela v Příboře na zápase indiánů.Slíbili jsme si mikiny na výměnu na výjezd na Spartu a sledujeme jeho obchody s družebními šálami Trnava x Fcb .Nakoupíme ještě nějaké ty pivka a fotbal pomalu začíná.Sektor je pěkně zaplněn řekl bych tak cca 350 hlav.Přesto,že dostáváme gól již ve 3.minutě support je skvělý.Během utkání doráží 7. postavička patřící k nám a to autem z Kroměříže.Když napíšu ,že jde o toho nejtěžšího budete vědět o koho jde:o)O přestávce vegetíme na sedačkách což vede ke spánku jednoho dotyčného:o)Začíná druhá půle a support sílí,když Baník vyrovná začne euforie.V sektrou fandí každý ,půlka Havířova do půl těla a přichází velmi oblíbený chorál „kdo není zčuchaný…“takto pějeme přes 10 minut vkuse….je to perfektní a když jsem to pak slyšel ze záznamu v TV musel sem se smát:o))nutno říct,že Havířov se staral o tom,aby tak po 5 ti minutách tento chorál neskončil:o) prostě paráda:o)Baník ovšem hraje skvěle ,přichází druhý gól a v sektrou panuje šílenství.Vedení udržíme až do konce a může se slavit.Domácí ještě v nastaveném času zpaskundí svoje choreo což vede k našim úsměvům.Po děkovačce a závěrečným pokecem s Trnavákem odcházíme na vlakáč.Po cestě vidíme nějaké domácí fans se šálou,ale je neskutečně přebengováno a tak se nic neděje.V nějaké uličce se zřejmě usmiřovali bojovníci dnešního dne a nosili se na zádech,když se otáčím a ty šuliny pozoruju narážím do zdi zdejšího domu což trošku bolí :o))) panuje neskutečná žízeň a jak na sviňu nic otevřeného v okolí vlakáče.Nasedáme tedy do vlaku a jedem směr Přerov.Po cestě poprvé tvrdě usíná náš „ Chorvat“ a to tak že má jedno oko otevřené:o)dost zajímavá podívaná:o)někdo nám daruje nějakej závin nebo co to je a tak ho ve spánku krmíme ,chvíli to žužlá,ale pak se probouzí:o) zavděk je ten závin pro dva uličníky kteří hrají se zbytkem válku:o)Dojíždíme do Přerova ,přestupujem a hurá směr Ostrava. Sedáme do kupečka k jedné starší paní,ale stejně pak většina stojí na chodbičce a kecá u otevřených oken.Náš Chorvat opět usíná,opět s otevřeným okem a opět mu cosik ládujem do držky:o) myslím,že to byl chleba se salámem:o) tentokrát se jen tak neprobouzí a dokonce ve spaní chleba ukusuje a žužlá:o)))zajímalo by mě co se v tu chíli honilo té starší paní hlavou:o)určitě by nás za vnoučky nechtěla:o)dojíždíme do Ostravy a ospalce stěží budíme.Vlak do Havru jede za 25minut a tak jdem na pití a polívku.Já celou dobu sledoval jednu slečnu od vedlejšího stolu,která měla na bedrech skvělé tetování:o) nakonec pak zaplatíme a vyrážíme do vlaku.Sedáme až k lokomotivě a pochopitelně bez jízdenek.Náš plán dělat že spíme nám vydrží asi 5 minut než dorazí průvodčí,která místo aby mávla rukou a šla dál budí nás a hrozí fízlama a pokutou za spoždění vlaku,tak se tedy skládáme na jízdenku a pokračujem dál.Náš Chorvat usnul tak tvrdě,že ani za piču ho nešlo v Havru vzbudit.Málem zůstal ve vlaku.Když vystoupíme cosik békáme a to spozoruje tříčlená skupinka na peroně v sestavě dvou bab a nějakého najebaného nechodícího zmrda.Všeci vypadali na nějaké fetky či nějaké takové kurevstvo.Dojde nanějaké slovné výpady a posměšky.Na vlakáčí se loučíme a jedeme někteří domů a jiní do hospody.

Doufám,že jsem na nic nezapomněl,protože se celkově událo dost věcí.Výjezd byl vcelku povedený a nezbývá než se těšit na další.Takže naschle v sobotu na Bazalech a v neděli na indiánech.

Slamič

Příspěvek byl publikován v rubrice Články. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.