SK Brušperk – MFK Havířov 0:1 (15.4.2006)

První výjezd do NJ se nadmíru zdařil a proto se všichni těšíme na utkání do Brušperku.Den D nastává v sobotu 15.4. a nutno říct že se opět povedl,ale vše popořadě.Automobilové posádky si dávají sraz okolo 14:00 na vlakovém nádraží.Někteří další jeli totiž s hráči přímo v autobuse.Při příjezdu na místo srazu je všem jasné že počet výjezďáků je vyšší než poprvé což samozřejmě dělá všem velkou radost.Dokonce aby se všichni poskládali do osmi aut jsou někteří nucení cestovat v kufru:o))),ale evidentně jim to nevadí hlavně když budou při „tom“.Během cesty si dáváme jednu malou přestávku na benzínce a opět vyrážíme směr Brušperk.Na místo dorážíme asi s hodinovým předstihem a tak se všichni uvelebujeme venku na lavičkách před místní knajpou.Popíjí se debatuje a hlavně začíná hra na „pátrání po neznámém aneb kdo je Pavlinos“ :o)).Z naší pohodové debaty nás,ale vyvede zpráva že utkání se nebude konat na místním travnatém hřišti s ochozkem,ale na nedaleké škváře.Nuže většina nasedá do aut ,ale někteří berou za vděk raději procházku.Když dorážíme ke škvárovému hřišti jsme zhnuseni.Krom plotu za brankou kde se krásně dali vyvěsit flagy jsme zde nenašli nic pozitivního.Na jedné straně hřiště malé zábradlí na druhé (té naší) obyčejné pásky:o)))Na již zmiňovaný plot tedy vyvěšujeme vlajky FANS a THUGS FROM HAVÍŘOV,povedeně dodělanou RBH dále FANATIC FANS,RUMGRASELS,INDIAN FANS,JIŽANKU a známou vlajku Fcb-FRÝDEK MÍSTEK,která dorazila společně s našimi kamarády.Poté se všichni skládáme v našem „sektoru“(kopeček za kterým se nachází pole)v počtu 60 hlav. Nutno podotknout,že nás „střeží“ asi 6 pořadatelů a 2 neškodní A.C.A.B.ové,kterým kryli záda další kolegové v Transitu :o))).Při nástupu hráčů odpalujeme jeden oheň,který dorazil z F-M a začínáme se skvělým supportem.Na všech jde vidět,že si tento výjezd vychutnávají plnými doušky.Indiání střílí první gól a to se stává osudné pro zmiňovanou pásku.Postupně hážeme na plochu cca 20 konfet,které odklízí většina domácích hráčů,odpalujeme 2 malé ruční granáty(ty vyhloubili „menší“ díry v poli) dále 2 barevné dýmy-modrý a oranžový(kterej poznamenal nohy jednoho z nás) :o)) a nakonec zelené ráce,které se rozhoří společně se zapálenou hromádkou konfet.Zde bohužel chytá tričko jednoho aktéra.Ten nakonec předá ráci a tričko svléká a háže na hromádku zapálených konfet se slovy“4 roky s ním jezdím na výjezd a teď tohle“ :o))Nebylo to jediné svlečené tričko,protože do půl pasu jdeme nakonec všichni a hrajeme si za zpěvu chorálů a máváním svrchních oděvů na nudisty:o))Pro místní vesničany neskutečná podívaná.Pár minut před koncem utkání střílí indiáni druhý gól,který,ale není bohužel uznán kvůli offsidu,čehož si nevšimne tak třicítka lidí,která vběhne na hřiště pomalu až k brankovišti,kterou zrovna střežil náš golman:o))Poté musí přijít na řadu uklidňování od zmiňovaného gólmana,který tak jednal v afektu na nelibost rozhodčího.Chvilku na to se,situace opakuje,protože se nám zalíbil rohový praporek s nápisem SK BRUŠPERK:o))ten nakonec vracíme,aby se utkáni mohlo dohrát a indiáni tak mohli získat veledůležité body ze hřiště svého pronásledovatele.Po závěrečném hvizdu se přesunujeme na hřiště kde za podávání rukou s našimi borci slavíme vítězství.Poté se rozcházíme k autům hráči do autobusů a jedeme směr Havířov.Po cestě posádka RUMGRASELS ztrácí kšiltovku a je nucena jet opět na chvíli směr Brušperk:o))Zde po dojezdu na vlakové nádraží,někteří zavelí ke společnému zapití v naší hospůdce kde se nás schází cca 15.Tímto končí velice povedené sobotní odpoledne.

Doufám, že tento článek poslouží i jako malá pozvánka na další domácí utkání v neděli 23.4.2006 v tradičním čase 10:15.

Slamič

Příspěvek byl publikován v rubrice Články. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.